آلتین مد

توانبخشی فیزیوتراپی تجهیزات کمکی معلولین وسالمندان

خانه  »  مقالات   »   اصول صحیح مراقبت از معلولین و نحوه جابجایی صحیح معلولین

اصول صحیح مراقبت از معلولین و نحوه جابجایی صحیح معلولین

اصول صحیح مراقبت از معلولین ونحوه جابجایی صحیح معلولین

تیم تحلیلی آلتین مد :در این  پست میخواهیم به موضوع بسایر مهمی در مورد مراقبت از معلولین و نحوه جابه جایی صحیح معلولین خواهیم داشت اگر شما هم علاقه مند هستید در مورد اصول صحیح مراقبت از معلولین ونحوه جابجایی صحیح معلولین بیشتر بدانید تا آخر این مقاله با همراه باشید.

برای انتقال بیمار که دارای بیماری نخاعی  با معلولین از روتخت به روی ویلچر باید درست انجام شود ،بسیاری از معلولین و بیماران نخاعی چه در بیمارستان  در طول دوره بهبودی و چه بعد ارمرخصی از ویلچر استفاده میکنند .

بعضی از بیماران معلول یا دارای مشکلات نخاعی نمی توانند از روتخت به ویلچر جابه جاشوند به همین دلیل به کمک شخص دیگری نیاز دارد ،تا با خیال راحت بر روی ویلچر خود بنشیند ولی باید  در مورد انتقال بیمار به ولیچر تمامی اصول به طور صحیح انجام شود و از نظر سلامتی این اطمینان حاصل شود که در طول روند انتقال بیمار آسیب نبیند باری انتقال بیمار از روی تخت به ولیچر بدون آسیب دیدگی می توان از دستگاه لیفتر بیمار ساخته شده در شرکت تجیزات پزشکی آلتین مد استفاده کنید. ما اگر فعلا این دستگاه را در دستری ندارید می توانید از دستور العمل زیر برای جابه جایی استفاده نمائید : 

ویلچر را در نزدیکی تخت قرار دهید . ترمزهای آن را قفل کنید .

بیمار را به یک طرف بچرخانید ، به طوری که رو به شما قرار گیرد  یک دست را در زیر گردن بیمار قرار دهید 

اطمینان حاصل کنید که دست تان طوری قرار گیرد که بخشی از شانه ها را هم نگه دارد .دست دیگرتان را پشت زانوهای بیمارقرار دهید .پاهای بیمار را روی لبه تخت قرار دهید .

همزمان ، با استفاده ازآن دست خود که روی شانه های بیمار گذاشته اید ، به او کمک کنید تا در حالت نشسته قرار گیرد. اطمینان حاصل کنید که بیمار در لبه تخت در حالت نشسته قرار داشته باشد.

دستهای خود را دور سینه ی بیمار قراردهید . قبل از حر کت دادن او مطئن شوید که دستها یتان به خوبی به همدیگر چفت نموده باشید وزن خود را روی پائی متمرکز کنید که دورتر از ویلچر قرار دارد .

بیمار را بلند کنید . در حالی که هنوز بیمار را نگهداشته اید ، به سمت ویلچر بچرخید .زانوهای خود را خم کرده و بیمار را روی ویلچر بگذارید.

  • اصول صحیح مراقبت از معلولین ونحوه جابجایی صحیح معلولین

 

اصول صحیح مراقبت از معلولین ونحوه جابجایی صحیح معلولین

 

 

امیدوارم از خواندن این مقاله رضایت کافی راداشته باشید ممنون از اینکه به وب سایت  آلتین مد سر زدید شما می توانید برای خواندن مقالات بیشتر به وبلاگ آلتین مد سر بزنید وهمچین میتوانید برای دیدن آخرین محصولات تولیدی شرکت آلتین مد میتوانید به بخش فروشگاه بروید.در آخر این مقاله بسیار خرسند می شویم که مارا از نظرات خود بهرمند سازید.

 

سوالی دارید ؟

نحوه خرید از آلتین مد

دسترسی سریع

از جشنوارهای ما با خبر شوید

[gravityform id="3" title="false" description="false"]

درباره آلتین مد

شرکت آلتون باخیش آذر (آلتین مد) طراح وسازنده انواع تجهیزات توانبخشی وفیزیوتراپی وکاردرمانی وتجهیزات نگه داری از معلولین با بهره گیری از کادری متعهد  ومتخصص فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید تجهیزات پزشکی آغاز نموده است .در این راستا  با اخذ روشهای نوین طراحی و تولید اقدام به تامین نیازهای مشتریان در چهار چوب مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد iso 13485  کرده و متعهد به حفظ اثر بخشی و کارایی این  سیستم از طریق بازنگری و بهبود مستمر بر کلیه  فرآیندهای مهندسی  ومدیریتی می باشد.

طراحی شده توسط تیم انفورماتیک لحظه