آلتین مد

توانبخشی فیزیوتراپی تجهیزات کمکی معلولین وسالمندان

خانه  »  مقالات   »   تحریم و تاثیر آن بر تولید

تحریم و تاثیر آن بر تولید

تحریم و تاثیر آن بر تولید

با تقویت تولید داخلی اثر تحریم های آمریکا خنثی می شود.

 


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ارزش های انقلاب اسلامی نباید به قیمت رفع تحریم اقتصادی از بین برود، گفت: با تقویت تولید داخلی اثر تحریم های آمریکا خنثی می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، داریوش اسماعیلی نماینده مردم سروستان در گفت و گو با فارس افزود: مذاکرات هسته‌ای تنها بخشی از تحریم‌های اقتصادی بر علیه ملت و حکومت ایران است اما تحریم‌ها تنها مشکل اقتصادی ما نیستند زیرا ما می‌توانیم با تقویت تولید داخلی به سادگی تحریم‌های اقتصادی آمریکا را بر علیه ملت ایران خنثی کنیم.
وی با بیان اینکه بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی آن هم در مقاطعی که نیاز به تولید داخلی داریم به هیچ وجه توجیه منطقی ندارد،‌افزود:‌ حلقه مفقوده صنعت و دانشگاه با ید با به کارگیری طرح‌های اقتصادی و آموزشی کلان باید به هم متصل شوند.اسماعیلی افزود: سازوکارهای اصلی اقتصادی در کشور باید طبق ظرفیت‌های علمی و داخلی ترسیم شود بنابراین باید تدابیری برای استفاده از توانایی‌های فارغ‌التحصیلان بومی در کارخانجات صنعتی و اقتصادی از سوی دولت اتخاذ شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با بیان اینکه بهبود مذاکرات هسته‌ای و رفع تحریم‌های اقتصادی می‌تواند مشکلات اقتصادی ما را ریشه‌کن کند، تصریح کرد: مهندسی اقتصادی نیاز به ساختاری با رویکرد بومی‌سازی دارد. این امر به این معناست که باید علاوه بر افزایش تولیدات داخلی کیفیت این تولیدات را نیز ارتقا دهیم.

امیدوارم از خواندن این مقاله رضایت کافی را داشته باشید ممنون از اینکه از وب سایت آلتین مد دیدن کردید شما می توانید برای خواندن مقالات بیشتر به وب سایت آلتین مد سر بزنید و همچین میتوانید برای دیدن آخرین محصولات تولیدی شرکت آلتین مد در این سایت میتوانید به بخش فروشگاه بروید.در آخر این مقاله بسیار خرسند می شویم که ما را از نظرات خود بهرمند سازید.

سوالی دارید ؟

نحوه خرید از آلتین مد

دسترسی سریع

از جشنوارهای ما با خبر شوید

[gravityform id="3" title="false" description="false"]

درباره آلتین مد

شرکت آلتون باخیش آذر (آلتین مد) طراح وسازنده انواع تجهیزات توانبخشی وفیزیوتراپی وکاردرمانی وتجهیزات نگه داری از معلولین با بهره گیری از کادری متعهد  ومتخصص فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید تجهیزات پزشکی آغاز نموده است .در این راستا  با اخذ روشهای نوین طراحی و تولید اقدام به تامین نیازهای مشتریان در چهار چوب مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد iso 13485  کرده و متعهد به حفظ اثر بخشی و کارایی این  سیستم از طریق بازنگری و بهبود مستمر بر کلیه  فرآیندهای مهندسی  ومدیریتی می باشد.

طراحی شده توسط تیم انفورماتیک لحظه