آلتین مد

توانبخشی فیزیوتراپی تجهیزات کمکی معلولین وسالمندان

خانه  »  وسایل و تجهیزات پزشکی   »   تخت زنان زایمان و انواع آن

تخت زنان زایمان و انواع آن

تخت زنان زایمان و انواع آن

تخت زایمان یا ژنیکولوژی

این نوع تخت‌ در لیبر و اتاق های عمل به حفظ هر چه بیشتر پوزیشن ها و حالت‌های یک زایمان طبیعی کمک می کند. در بسیاری از موارد به دلیل خصوصیت‌های ویژه این تخت‌ها، مادر در تمام طول زایمان و نیز روزهای اولیه پس از زایمان روی همان تخت، بستری و معاینه می‌شود. به این ترتیب بسیاری از مشکلات و ناراحتی‌های ناشی از انتقال و جابجایی مادر به برانکار یا میز زایمان رفع می‌شود.

تخت‌های زایمان اغلب از تجهیزات بخش زایمان بیمارستان‌ها هستند و بعضی از انواع آن‌ها به گونه‌ای طراحی می شوند که در موارد اضطراری به تخت جراحی یا حتی تخت انتقال بیمار تبدیل شوند.

ساختار فیزیکی و مکانیکی تخت زایمان

تخت‌های ویژه زایمان از سه بخش عمده تکیه‌گاه، محل نشستن و دراز کشیدن و محل قرار گیری پاهای بیمار تشکیل می‌شوند و دارای ضربه گیر و چرخ‌های بزرگی هستند که امکان حرکت سریع و راحت تخت را در راهرو‌ها و سطوح مختلف فراهم می‌کند. همچنین در وضعیت‌های اورژانسی، تجهیزات ضروری احیا قابل اتصال به تخت هستند.

در بعضی از انواع تخت‌های زایمان، امکان اتصال قطعات اضافی به منظور رفع نیازهای مادر قبل و بعد از زایمان مثل محافظ پای بیمار، ظرف جمع آوری مایعات فیزیولوژیک و مایعات حاصل از شستشوی بیمار وجود دارد. تجهیزات مختلفی (تجهیزات الکتریکی، هیدرولیکی و گازی) نظیر جای دست بیمار، مسکن‌های گازی، تشک‌های هوا و غیره به منظور کنترل سلامت و فراهم کردن آسایش زن باردار باید در دسترس باشد. همچنین تخت‌های جدید برای اهداف مراقبتی قبل زایمان، حین زایمان و پس از آن پهن‌تر از مدل‌های قدیم طراحی می‌شوند.

انواع تخت زنان و زایمان

تخت ژنیکولوژی

تخت ژنیکولوژی الکتریکی

تخت زایمان الکتریکی

 

 

امیدوارم از خواندن این مقاله رضایت کافی را داشته باشید ممنون از اینکه از وب سایت آلتین مد دیدن کردید شما می توانید برای خواندن مقالات بیشتر به وب سایت آلتین مد سر بزنید و همچین میتوانید برای دیدن آخرین محصولات تولیدی شرکت آلتین مد در این سایت میتوانید به بخش فروشگاه بروید.در آخر این مقاله بسیار خرسند می شویم که ما را از نظرات خود بهرمند سازید

سوالی دارید ؟

نحوه خرید از آلتین مد

دسترسی سریع

از جشنوارهای ما با خبر شوید

[gravityform id="3" title="false" description="false"]

درباره آلتین مد

شرکت آلتون باخیش آذر (آلتین مد) طراح وسازنده انواع تجهیزات توانبخشی وفیزیوتراپی وکاردرمانی وتجهیزات نگه داری از معلولین با بهره گیری از کادری متعهد  ومتخصص فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید تجهیزات پزشکی آغاز نموده است .در این راستا  با اخذ روشهای نوین طراحی و تولید اقدام به تامین نیازهای مشتریان در چهار چوب مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد iso 13485  کرده و متعهد به حفظ اثر بخشی و کارایی این  سیستم از طریق بازنگری و بهبود مستمر بر کلیه  فرآیندهای مهندسی  ومدیریتی می باشد.

طراحی شده توسط تیم انفورماتیک لحظه