آلتین مد

توانبخشی فیزیوتراپی تجهیزات کمکی معلولین وسالمندان

خانه  »  توانبخشیمراقبت از سامندان و معلولین   »   موثرترین راه‌ها برای مبارزه با روند پیری با ورزش کردن

موثرترین راه‌ها برای مبارزه با روند پیری با ورزش کردن

موثرترین راه‌ها برای مبارزه با روند پیری با ورزش کردن

هیچگاه اجازه ندهید روند افزایش سن شما را مغلوب نماید و موجب شود در زندگی احساس ناتوانی کنید.در این مقاله دلایل مهمی برای کنار گذاشتن روزهایی که در خواب به سر می‌بریم آورده شده: در تحقیقی نشان داده شد که ورزش کردن یکی از موثرترین راه‌ها برای مبارزه با پیری می‌تواند باشد. لازم به گفتن نیست که بگوییم ورزش به کاهش وزن، خواب بهتر، ظاهر بهتر و خیلی چیزهای دیگر کمک می‌نماید.

مبارزه با روند پیری (1)

مبارزه با روند پیری با ورزش نمودن ( مبارزه با روند پیری )

همه ما می دانیم که که ورزش برای ما مفید است، تحقیقی جدید نشان داده که ورزش می‌تواند روند پیر شدن ( مبارزه با روند پیری )را آهسته‌تر کند. در دانشگاه مک مستر کانادا، محققان  پی بردند که ورزش استقامتی فرایند پیر شدن در موش‌ها را کند می‌نماید، در حالی که آن‌ها برای سریع پیر شدن طراحی گشته‌اند. بعد از چند ماه ورزش روزانه‌ی پرزحمت، این موش‌ها جوان‌تر از موش‌های نرمالی که برای سریع‌تر پیر شدن طراحی نشده بودند، به‌ نظر می‌رسیدند. علاوه بر این ، محققان به این موضوع پی بردند که که پیروی از برنامه‌ی ورزشی منظم، تقریبا از پیری زودرس همه اعضای بدن موش‌ها جلوگیری می‌نماید؛ در برخی از موارد، آن عضو با ورزش نمودن حتی بهتر عمل میکرد. به طور کلی، تحقیق ثابت کرد که ورزش روزانه محافظی کامل در مقابل ضعف و پیری مغز و عضله‌ها بشمار می رود.

 

افزون براین ، پس از پنج ماه ورزش منظم و سخت، موتور خانه‌‌ی سلول‌ها موسوم به mitochondriaدر موش‌ها از حالت آسیب‌دیده به جوان و سالم تغییر ‌کرد. در نتیجه، ورزش نمودن نه فقط می‌تواند مانع از مرگ زودرس گردد، بلکه می‌تواند هر جور فرآیندی که شما را پیرتر می‌کند به تاخیر بیاندازد!( مبارزه با روند پیری )

هر روز فعال‌تر باشید تا ظاهر و احساسی جوان‌تر داشته باشید.

مبارزه با روند پیری (2)

۴ ایده برای مبارزه با پیر شدن( مبارزه با روند پیری )

هنر رزمی tai chi

هنر رزمی چین باستان به قرن دوازدهم چینی بر می‌رسد و برای آموزش دفاع و ترویج سرزندگی استفاده می‌گشت. حرکات آرام و مطبوع آن ترکیبی از نفس‌های عمیق و مدتیشن  می باشد که آن را به ورزشی ایمن و مناسب برای هر سنی بدل می‌نماید. مطالعات اخیر نشان می‌دهد که tai chi سطح انرژی را بالا برده ، ایمنی بدن را افزایش داده ، فشار خون را پایین می‌آورد و سبب بهبود عملکرد شناختی در فرد می‌گردد.

رقص

این تمرینی سرزنده و پویا می باشد و عضلات شکم را قوی، تعادل را افزایش، به سفت شدن اندام‌ها و تقویت روحیه کمک می‌نماید. با موزیک مورد علاقه‌تان در خانه برقصید یا به کلاسی بروید و چند حرکت جدید یاد بگیرید.

پیاده‌روی در هوای آزاد

بدن ما برای حرکت خلق شده نه برای نشستن پشت میز در همه طول روز! فعالیت‌های بدنی ملایم ولی موثر برای قلب مفید خواهد بود، به بهبود گوارش کمک می‌نماید و انرژی و سوخت و ساز بدن را بالا می برد.

مبارزه با روند پیری (3)

یوگا

تمرینات تنفس یکی از اجزای اصلی تمرینات یوگا است، که نه فقط نفس و بدن را هماهنگ می‌نماید، بلکه استرس را کاهش می‌دهد و آرامش درونی را پرورش می‌دهد. یوگا همچنین ترکیبی از موقعیت‌ها و حالات مختلف بدن می باشد که به افزایش توانایی، قدرت عضلات، انعطاف پذیری و تسکین درد‌های مزمن و آرتروز کمک می‌نماید. سبک‌های گوناگون یوگا و بهترین نوع که مناسب شماست را تجربه نمایید.

 

امیدوارم از خواندن مقاله موثرترین راه‌ها برای مبارزه با روند پیری با ورزش کردن رضایت کافی را داشته باشید ممنون از اینکه از وب سایت آلتین مد( التون باخیش آذر) دیدن کردید شما می توانید برای خواندن مقالات بیشتر به وب سایت آلتین مد سر بزنید و همچین میتوانید برای دیدن آخرین محصولات تولیدی شرکت آلتین مد در این سایت میتوانید به بخش فروشگاه بروید.در آخر این مقاله بسیار خرسند می شویم که ما را از نظرات خود بهرمند سازید.

سوالی دارید ؟

نحوه خرید از آلتین مد

دسترسی سریع

از جشنوارهای ما با خبر شوید

[gravityform id="3" title="false" description="false"]

درباره آلتین مد

شرکت آلتون باخیش آذر (آلتین مد) طراح وسازنده انواع تجهیزات توانبخشی وفیزیوتراپی وکاردرمانی وتجهیزات نگه داری از معلولین با بهره گیری از کادری متعهد  ومتخصص فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید تجهیزات پزشکی آغاز نموده است .در این راستا  با اخذ روشهای نوین طراحی و تولید اقدام به تامین نیازهای مشتریان در چهار چوب مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد iso 13485  کرده و متعهد به حفظ اثر بخشی و کارایی این  سیستم از طریق بازنگری و بهبود مستمر بر کلیه  فرآیندهای مهندسی  ومدیریتی می باشد.

طراحی شده توسط تیم انفورماتیک لحظه