آلتین مد

توانبخشی فیزیوتراپی تجهیزات کمکی معلولین وسالمندان

خانه  »  مقالات   »   هند تراپی و توانبخشی دست

هند تراپی و توانبخشی دست

هند تراپی و توانبخشی دست

توانبخشی به معنای بازتوانی و بازگرداندن توانایی‌های یک فرد به حالت حداکثر استقلال اطلاق می‌گردد. در توانبخشی بر خلاف پزشکی هیچگونه دارویی تجویز نمی‌شود و روند بازیافتن توانایی ها تدریجی است. تئوری‌های موتورکنترلی از جمله یادگیری حرکتی از اصول پایه‌ای توانبخشی هستند.

توانبخشی شامل درمان و بهبود عملکرد حرکات دست و بازو افزایش مهارتهای ظریف انگشتان ، مچ و تقویت عضلات اندام فوقانی می باشد که شامل درمان ضایعاتی نظیر :

1-عوارض پس از جراحی
2-صدمات اعصاب
3-صدمات پس از سوختگی
4-سندروم های مختلف
5-شکستگیها
6-صدمات مفاصل انگشتان
7-آرتریت دست
هند تراپی یا توانبخشی دست، علم و هنر ترمیم بالا تنه انسان است، درمانگران دست، کاردرمانهایی هستند که به جز داشتن مهارتهای دیگر متخصص درمان اندام فوقانی هستند.
کاردرمانگران دست با استفاده از ارزیابی و درمان و مشاوره بعد از جراحی، توانایی کارکرد روزمره را به بیمار باز میگردانند.
کاردرمان و پزشک به طور مستمر روی بیمار کار می کنند، معمولاً این کارگروهی، بلافاصله پس از محل تا زمان بازگشت کامل توانایی دست جهت کارو زمره ادامه دارد.

هند تراپی

هند تراپی

1- درمان و توانبخشی دست کودکان فلج مغزی
یکی از عمده ترین بخشهای کاردرمانی دست، توانبخشی دست کودکان فلج مغزی می باشد که به صورت کاملاً تخصصی وقتی برروی ایجاد توانایی دست این کودکان فعالیت می شود
2- توانبخشی دست پس از جراحی
-ترمیم زخم های باز یا بخیه شده و جلوگیری از عفونت و کمک به درمان کامل
– جلوگیری از تورم یا کاهش تورم
– جلوگیری از حساس شدن عضو جراحی شده
3- توانبخشی دست در موارد غیرجراحی شده
– درمان دردهای حاد و فرض شده
– حساسیت زدایی در موارد آسیب عصبی و ضربه
– بازآموزی حسی پس از آسیب های عصبی
– تمرین جهت افزایش دامنه حرکتی ومهارت و قدرت
– ساخت اسپیلنت

سایت آلتین بهترین تجهیزات پزشکی و مهندسی پزشکی را برای شما خوبان فهرست کرده است. همچنین در این سایت می توانید راهنمای کامل خرید تجهیزات پزشکی را نیز مطالعه بفرمایید. پس تا پایان در سایت ما همراه مان باشید و ما را از نظرات ارزشمندتان آگاه سازید.

سوالی دارید ؟

نحوه خرید از آلتین مد

دسترسی سریع

از جشنوارهای ما با خبر شوید

[gravityform id="3" title="false" description="false"]

درباره آلتین مد

شرکت آلتون باخیش آذر (آلتین مد) طراح وسازنده انواع تجهیزات توانبخشی وفیزیوتراپی وکاردرمانی وتجهیزات نگه داری از معلولین با بهره گیری از کادری متعهد  ومتخصص فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید تجهیزات پزشکی آغاز نموده است .در این راستا  با اخذ روشهای نوین طراحی و تولید اقدام به تامین نیازهای مشتریان در چهار چوب مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد iso 13485  کرده و متعهد به حفظ اثر بخشی و کارایی این  سیستم از طریق بازنگری و بهبود مستمر بر کلیه  فرآیندهای مهندسی  ومدیریتی می باشد.

طراحی شده توسط تیم انفورماتیک لحظه