آلتین مد

توانبخشی فیزیوتراپی تجهیزات کمکی معلولین وسالمندان

خانه  »  وسایل و تجهیزات پزشکی   »   صندلی های پله پیما

صندلی های پله پیما

صندلی های پله پیما

با نشستن بر روی این صندلی، شما می توانید به راحتی از پله های منزل خود بالا و پایین بروید این بالابر مناسب برای افرادی است که به دلیل تصادف، بیماری و یا کهولت سن قادر به بالا رفتن از پله نیستند.

 

وسیله ای است که در کنار زنهای پله ها نصب شده و توسط مکانیزم انتقالی (استفاده از کابل که در یک سیکل بسته حرکت می کند) بیمار را که بر روی صندلی می نشیند به طبقه بالا و بلعکس منتقل می کند. .. صندلی پله پیما یا صندلی بالابر، وسیله ای است که برای جابه جایی حداقل یک نفر، روی پلکان بکار میرود و دارای موتور محرکه ای است که صندلی را روی یک مسیر مشخص، روی ریل، حرکت میدهد. کاربرد عمده این وسیله برای قشر سالمند جامعه میباشد که با توجه به کهولت سن و بروز مشکل در رفت و آمد و تحرک شخصی، در استفاده از پلکان محیطهای مسکونی، دچار مشکل هستند.

وقتی به مرور زمان پا به سن میگذاریم و یا زمانی که با آسیب یا حادثه ای درگیر هستیم ممکن است برای رفع نیازی ، احتیاجی مبرم به بالا رفتن از پله ها وجود داشته باشد ، این زمانی است که ترس به سراغ شما خواهد آمد و یا بطور کل هرکجا که پله ببینید و نیاز به بالا یا پائین رفتن از آنها وجود داشته باشد ، نگران خواهید شد و در این صورت فرد نمیتواند از زندگی خود لذت ببرد . سالانه هزاران نفر برای دسترسی آسان به همه بخش های خانه خود و برگرداندن آسایش خیال به زندگیشان از صندلی های پله پیما که به نام بالا برهای پله ای هم شناخته می شوند،استفاده می نمایند. این نوع پله پیما قابلیت استفاده هم در بیرون و هم در داخل خانه را دارا می باشند، بدون شک مدل های مورد استفاده در بیرون خاص تر و با قابلیت های بیشتری نسبت به دیگر مدل ها هستند .

تعداد کثیری از افراد همراه با بالا رفتن سنشان ، این فکر به سراغشان خواهد آمد که چگونه در خانه فعلی خود با امکانات فعلی بیشتر دوام بیاورند،به نظر شما چند در صد از مردم این شانس را دارند که در طبقات پائین منزل خود امکاناتی مثل حمام را دارا باشند که همین امر نیز موجب میشود آنها فقط قادر به زندگی در یک طبقه بوده و نتوانند در طبقات دیگر منزل شخصی خود رفت و آمد نمایند و یا اینکه برای آنها بسیار سخت و طاقت فرسا باشد . همه افراد علاقه مند به حفظ استقلال شخصی خود می باشند و صندلی های پله پیما این فرصت را در اختیار همگان قرار می دهد .

این صندلی بالابر جهت ساختمان هائی است که فاقد محل برای نصب آسانسور می باشد و با امکان نصب بر روی راه پله و انعطاف پذیری بالا در مسیر حرکت و همچنین قابلیت جمع شدن در هنگام عدم استفاده ، جابجائی افراد را در ساختمان تسهیل می بخشد . این بالابر پله ای،وسیله ای است دارای یک صندلی ، یک موتور گیربکس کوچک و یک ریل که برای جابجائی افراد نیازمند و کلیه افرادی که قادر به استفاده راحت از پله نمی باشند ، طراحی گردیده است و شیوه حرکت آن به دو صورت حرکت مستقیم و گردشی می باشد .

مزایا:

مصرف برق بسیار پائین،همراه باایمنی بسیار بالا
دارای ترمز سقوط و 5 سنسور تشخیص مانع
استفاده آسانبرای افراد سالمند،نیازمندو معلول در تمام سنین
مجهز به باطری قابل شارژ جهت استفاده حتی در زمان قطع برق
مدت نصب کمتر از یک روز و بدون تخریب و یا تغییر شکل پله ها
چون این صندلی ها قابلیت چرخش را دارا می باشند، بنابر سفارش مشتری امکان نصب در سمت راست یا چپ پله ها وجود دارد.
از دیگر مزایای این صندلی ها می توان به صدای بسیار کم و همچنین قابلیت کنترل از راه دور آنها اشاره نمود.

 

امیدوارم از خواندن این مقاله رضایت کافی را داشته باشید ممنون از اینکه از وب سایت آلتین مد دیدن کردید شما می توانید برای خواندن مقالات بیشتر به وب سایت آلتین مد سر بزنید و همچین میتوانید برای دیدن آخرین محصولات تولیدی شرکت آلتین مد در این سایت میتوانید به بخش فروشگاه بروید.در آخر این مقاله بسیار خرسند می شویم که ما را از نظرات خود بهرمند سازید.

 

سوالی دارید ؟

نحوه خرید از آلتین مد

دسترسی سریع

از جشنوارهای ما با خبر شوید

[gravityform id="3" title="false" description="false"]

درباره آلتین مد

شرکت آلتون باخیش آذر (آلتین مد) طراح وسازنده انواع تجهیزات توانبخشی وفیزیوتراپی وکاردرمانی وتجهیزات نگه داری از معلولین با بهره گیری از کادری متعهد  ومتخصص فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید تجهیزات پزشکی آغاز نموده است .در این راستا  با اخذ روشهای نوین طراحی و تولید اقدام به تامین نیازهای مشتریان در چهار چوب مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد iso 13485  کرده و متعهد به حفظ اثر بخشی و کارایی این  سیستم از طریق بازنگری و بهبود مستمر بر کلیه  فرآیندهای مهندسی  ومدیریتی می باشد.

طراحی شده توسط تیم انفورماتیک لحظه